قهر . قهر تاروز قیامت قهر

اقا تاحالا باکسی قهر کردید؟؟؟

حتما میگید خیلی . من که تو این زمینه کلی تجربه دارم هم شخص قهر کننده بودم هم شخصی که باهاش ملت قهر کردن البته دومی خیلی بیشتر اتفاق افتاده چراش رو نمی دونم !!

این مدت زمان قهر کردن چندتا مرحله داره مرحله اول اینه که تا یه مدتی (نسبت داره به دلیل قهر کردن) حالت از اون طرف بهم میخوره واصلا دوست نداری اسمش رو بیاری یه مدت بعد کم کم این حقد و کینه ای که نسبت بهش پیدا کردی کم رنگتر میشه ولی تا یاد گذشته میفتی دوباره تجدید نظر میکنی . مرحله بعد دیگه اغاز منت کشیه یه کارایی ادم میکنه که تو اشتی هم برای طرف نکرده . البته همه این کارا بی کلام انجام میشه مثلا در اسانسور رو براش باز نگه داشتن کنترل تلفزیون رو انداختن طرفش که مثلا بیا تو نگاه کن و ... خلاصه کلی از این کارا میکنی که مثلا دوکلام باهاش بتونی حرف بزنی یا دوباره باهاش اشتی کنی .

حالا جالب این که بعد از اینکه اشتی میکنی میگی اح ببین بهش زیادی رو دادم نباید به این زودیا باهاش اشتی میکردم.

نظر یادتون نره لطفاٌ

نظرات 3 + ارسال نظر
صبا چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.sheitonak.blogsky.com

سلام من صبا هستم ... خوبید ؟ واسم خیلی جالب بود چون اسم داداش من صالح هستش (چشمک) بلاگ باحالی داری ... به منم سر بزن ُ خوشحالم میکنی ... فعلاْ بای

صبا چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:06 ب.ظ http://sheitonak.blogsky.com

راستی عکس لوگوت خیلی بزرگه اگه دوست داشته باشی من درستش میکنم گرچه پیداست خودت به این چیزا خیلی واردی ... بازم خواستم کمکی کرده باشم ...

assass1n پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.assass1n.blogsky.com

khasti line vade aziz

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد