منى

یکی از اعمال حج تمتع موندن تویه یه دره ای نزدیک مکه به نام (منى) هست .

حالا این موندن توی روزایه ۱۱ و ۱۲ ذی الحجه یا از اذان مغرب تا نیمه شب باید باشه یا از نیمه شب تا اذان صبح .

منى از تمنّی میاد یعنی ارزو کردن میگن این منى جای ارزو کردنه.

اونجا من و حسن اقا نشسته بودیم درد ودل میکردیم که براش از یه حس درونی دیگم تعریف کردم.

یه حسی که بهم دستور میده یه کارایه غیرعقلانی انجام بدم در مقابل یه حس دیگه ای اون وسط جلوی انجام اون کار وایمیسته.

مثلا: اگه یه جایی بلدنی وایستاده باشم مثل بالای پل اون حسه بهم میگه بپر پایین به جایی میرسه که حس میکنم تقریبا اماده پریدن شدم وترس برممیادره بعد یهو اون یکی حس میاد جلو و مانع میشه مثلا میگه که من عاقلم این کارا ماله ادمای دیونه است.

یهو حسن اقا گفت بزار یه مثال اسونتربزنم.

به یه نفر که جلومون نشسته بود اشاره کرد. این بنده خدا مثل ما کچل بود.

یهو قبل از اینکه حسن بگه فهمیدم چی میخواهد بگه و زدیم زیر خنده .

گفتم اره مثلا همین.

یه حسی بهم میگه یه دونه بزن پس کله کچلش بعد اون یکی حسه باز وارد عمل میشه.

اقا بعد از اون کلی خندیدیم من هم بخاطر مثالا میخندیدم هم به خاطر اینکه تو این مدت فکر میکردم این حس رو فقط من دارم و به نورمال بودن خودم شک داشتم.

 

دفعه دیگه یه سری عکس هم از مکه میزارم....

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:33 ب.ظ

بله درسته هر عملی که از انسان سر میزنه برخواسته از سه نیروه یا از عقله یا از نفس و شهوته یا از قلب و عشق برای همین هم خدا مردم رو سه دسته میکنه اصحاب یمین و اصحاب شمال و السابقون السابقون ... و ما همیشه درگیر بین این سه نیرو هستیم که دافع اعمال ما هستن ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:21 ب.ظ

بابا بنویس دیگه یه هفتس نیستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد