سلام

سلام

به نظر من که نظرم برا خودم و مامانم اینا خیلی مهمه یکی از دلایل عدم رسیدن به اهدافمون اینه که ما مشکلات رو خیلی پیش از اون چیزی که هست بزرگ میکنیم ... اگه ادم مشکلات رو فلانش هم حساب نکنه خیلی اسون میتونه به هدفش برسه  در غیر این صورت یا اصلا به هدف نمی رسه یا اگه هم به زور به اون برسه بعد از اینکه بدستش میاره به این نتیجه میرسه که ارزش اونهمه زحمت رو نداشت و کلی ضایع میشه .

کلی مثال بی ربط هم دارم که اگه بگم کلی بهم میخندید .. نمیگم تا تو کف بمونید ..

حالا یه چیز دیگه ...

میگم اگه من سوار بهترین ماشین دنیا باشم ولی من هیچی از رانندگی بارم نباشه و دو قدم یه بار یکی رو زیر کنم مشکل از منه یا ماشین مشکل داره ؟؟

حالا اگه یه مشت ادم از خدا بی خبر برای گزروندن امورات خودشون به اسم دین اسلام یا هر دین دیگه ای هر غلطی بخواهن می کنن ما باید بگیم مشکل این عده هستن یا بگیم فلان دین مشکل داره ؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:50 ق.ظ http://khiabooni.blogsky.com

صالح جان عزیزم ...ببین یه بار یادمه که یکی از مسوولین کشو به من گفت که زندگی مثل یه بوم نقاشیه!! اگه قشنگ بکشی قشنگ از آب در میاد... اما من چی گفتم ؟ گفتم من همیشه قشنگ می کشم اما آدمهای بد میان و با یه اسپری مشکی رنگ نقاشی من رو سیاه می کنن با این اوضاع باز هم فکر می کنی که خودمون هستیم که همه چی رو بد تعبیر می کنیم ؟ زیاده خواهیم ماشین خوب داشتن بد نیست اینکه چه جوری تهیه اش کرده باشی یا چه جوری برونیش مهمه!!!! در پناه خدای پاک باشی برادر گلم...

مسعود چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:03 ق.ظ http://massoudx12.blogsky.com

دوست عزیز من سلام !

وب لاگ خوبی داری ٬ آرزو میکنم که هر روز بهتر هم بشه

من هم آپ دیت کردم اگه قابل دونستی یه سری هم به ما

بزن ٬

این پستم با پست های قبلی فرق میکنه . و به درد همه میخوره ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد