سلام

اول اینکه من همیشه میگم که نسبت به اون چیزی که باید بدونم نمی دونم پس تا حالا ادعایه حالی بودن  نکردم یکی از دلایلش هم عمر کوتاه ما ادما و شاید گشادی بیش از حد بعضی از ماهاست ..

دوم اینکه من نمیدونم حسین اقا از کجایه حرفایه من فهمیده که من موالی این حکومت ویا به قول معروف ذوب ولایت اقایون هستم برعکس باید بدونی  که اگه مخالفی باشه اون منم ..

بعد اینکه منطق میگه که اگه یکی بهت فحش یا ناسزا گفت حالا به تو یا به چیزی که برای تو مقدسه تو باید از خودت حرکتی نشون بدی که به طرف بفهمونی که اینکار تو غیر قابل بخششه و تکرار شدنی نیست ولی اگه ما سکوت کنیم معنیش اینه که اماده فحش ناسزایه دیگه ای هم هستیم و وما غلط بکنیم تو رویه شما وایستیم ...

معنی این حرف من این نیست که ما بزنیم بکشیم خواهر مادرشون رو یکی کنیم اگه اینطوری فهمیدی پس سخت در اشتباهی ...

حرف از امام حسین زدی خواهستم بگم که امام حسین به جنگ یزید رفت نه به خاطر خلافتی که میدید به او نرسیده بلکه به خاطر اینکه میدید با خلافت یزید دین اسلام به خطر میفته و وجود یزید روی تخت خلافت یعنی له کردن معاییر و موازیین دین اسلام ..

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سیدحسین سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:44 ب.ظ http://manteghi.blogsky.com

امیدوارم این آخرین بحث من با تو باشه چون دیگه حوصله شماها رو ندارم.

۱- وقتی که ما این چنین وحشی بازیهایی رو در قبال اون کاریکاتو ر از خودمون نشون میدیم اونا هم حق دارن ما رو وحشی بدونن

۲- این خود ما هستیم که باعث شدیم اونا به ما وحشی بگن .. سوابق ما مسلمونا نشون میده که در طول تاریخ همیشه لگد زدیم و از فکرمون استفاده نکردیم(البته اگر از فکر استفاده میکردیم .. امروز باید صاحب تکنولوژی؛ ما مسلونا میبودیم نه اونا)

۳- کار اونا هم در کشیدن کاریکاتور اشتباهه .. چون پیامبر ما خشونت طلب نبود( بر عکس خودمون) بلکه همیشه با دشمنانش با قوانین حقوق بشری برخورد میکرد.. ولی ما باعث شدیم اونا چنین تصوری از پیامبر پیدا کنند

۴- من هم نمی خوام به خلافت برسم که با اینا مبارزه کنم .. اخوی من ۸ ساعت کار آبرومندانه متناسب با تحصیلاتم میخوام ۸ ساعت استراحت درست حسابی و ۸ ساعت هم با خانواده بودن

۵- امام حسین بله درسته که به خاطر اسلام بپا خواست ولی کدام اسلام؟ اسلامی که هدفش بیچاره کردن ملته یا اسلامی که هدفش برقراری قسط و عدالته؟

۶- تو هم طرفدار اینایی .. دروغ هم نگو .. چونکه داری اداهای مشابه اونا رو درمیاری حالا میخوای مخالف احمدینژاد هم باش و بر ضدش هم بنویس ولی تو هم اگه به اون مقام برسی من حدس میزنم ازون بدتری

دیدار به رستاخیز

مرتضی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:05 ب.ظ http://pivandesabz.blogfa.com

دوست عزیز سلام
وبلاگ خوب و نوشته های جالبی دارید از این رو خوشحال می شم به کلبه ی محقر من نیز سری بزنید.
منتظرم و خدانگهدار

مهسا شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ق.ظ http://khiabooni.blogsky.com

..... دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.doroghcity.blogsky.com

سلام.موفق باشین.به منم سر بزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد