سلام

نمی دونم همچین موضوعی رو قبلا نوشتم یا نه ولی چون برای من جالبه مینویسم ...

تجربه به من ثابت کرده که ادمی که بلد نباشه حرف بزنه با اینکه همه شواهد گواهی میدن که یارو مالک نصف کره زمینه به دلیل اینکه بلد نیست حرف بزنه ۱ سانتیمتر هم بهش تعلق نخواهد گرفت.

ولی ادمی که حرف زدن بلد باشه با اینکه حق داشتن ۱ سانتیمتر رو هم نداشته باشه مالک مشارق و مغارب زمین میشه ..

منظورم از حرف زدن حرف زدن با سیاسته ...

یکی از مقاله های ابراهیم نبوی نوشته بود نمونه هایی از سیاست مردان سیاسی ایران :

۱- خاتمی : گفتگویه تمدنها میکنیم باهم دست میدیم مشکلات رو حل میکنیم ..

۲-احمدی نژاد : میزنیم میکشیم خواهر مادرشون رو یکی میکنیم (انرژی هسته ای حق مسلم ماست )

۳- هاشمی رفسنجانی : همدیگرو ماچ میکنیم دست به معامله هم دیگه میزنیم خود به خود مشکلات حل میشه ..

حالا به نظر شما کدوم سیاست خر صاحابش رو بیشتر راه میبره ؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
بازاریاب جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.adinehbook.com

کتاب های خود را با بازاریابی اینترنتی رایگان بخرید!

.... جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.doroghcity.blogsky.com

مزاحم تلفنی خدا ...


دو ، چهار ، چهار ، سه .......... الو منزل خداست ؟
ببخشید سلام . این منم مزاحمی که آشناست
هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است
ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست
شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است
به ما که می رسد حساب بنده هایتان جداست ؟
الو ، الو ....... دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد
خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست ؟
خدا صدای تو نمی رسد کمی بلندتر
صدای من چطور ؟خوب و صاف و واضح و رساست ؟
اگر اجازه می دهی برایت درد دل کنم
شنیده ام که گریه بر تمام درد ها دواست
............................
............................
خدا مرا ببخش باز هم مزاحمت شدم
دوباره زنگ می زنم دوباره ........... تا خدا خداست ....

سلام
به هر حال خیلی توپ بود حال کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد