سلام

اقا چند مدت پیش فکر کنم رویه سایت حادثه بود یه مصاحبه گزاشته بود با یه دختر ایرانی در دوبی که به شغل شریف تنفروشی مشغول بوده !!

حالا کاری نداریم از پخش همچین مصاحبه هایی کیا سود میکنن و کیا ضرر ...

یه جایه مصاحبه به دختره میگه تو اگه یه روز عاشق بشی چیکار میکنی دختره گفت من وقتی بخواهم ازدواج کنم مسافرت میکنم به یه جایه دور جایی که منو هیچکس اونجا نشناسه ...

حالا بحث اینه که ایا دختره با رفتن به اونجایی که میگه میتونه راحت زندگی کنه ؟؟

جوابش یه سووال دیگه است چرا بزرگترین دزدهایه دنیا یا قاتلهایه دنیا خیلی اسون و اتفاقی دستگیر میشن ؟

جواب اینه که دیگه پلیس و مامور نیست که اینا رو دنبال کنه یه حسی درون همین ادما به وجود میاد که یه اب خوردن ساده رو براشون غیر ممکن جلوه میده چه برسه به فرار ، حسی تو مایه هایه وجدان شیر فرهاد ..

حالا این دختره به نظر من + رفتن به یه جایه دور، باید یه شستشویه مغزی بهش بدن که دیگه خودش هم فراموش کنه که چیکاره بوده که اقلا بتونه بقیه عمرش رو مثل ادم زندگی کنه

 

نظرات 4 + ارسال نظر
.... جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.doroghcity.blogsky.com

یکی بود یکی نبود . اونی که بود تو بودی و اونی که نبود من بودم ، یکی داشت و یکی نداشت ، اونی که داشت تو بودی و اونی که تو رو نداشت من بودم ، یکی خواست و یکی نخواست ، اونی که خواست تو بودی و اونی که بی تو بودن را نخواست من بودم ، یکی آورد و یکی نیاورد ، اونی که آورد تو بودی و اونی که جز تو به هیچ کسی ایمان نیاورد من بودم ، یکی برد و یکی نبرد ، اونی که برد تو بودی و اونی که دل به تو باخت من بودم


sajad جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.aachar.blogsky.com

حیوان تعال بالبلاک مالتی

قاصدک سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:01 ق.ظ http://payizan.blogsky.com

سلام خوبی؟ کجا بیدی؟ نبیدی؟
اون اینقدر پرو که یادش می ره چیکاره بود تو نگران نباش :))

بهار جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:01 ب.ظ http://hbahar.blogfa.com

کسی که خودش نخواد نمیره تو نخ این کارا !
این مصاحبه هام ۸۰ درصدشون جدی نگیریده !

**داری سیاسی میشی عمو !‌ بپا فیل ترت نکنن( البته واسه ما )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد