Sign in

سلام

انگار این اپدیت کردن من هم مثل عادت ماهانه شده چون ماه به ماه شده ..

اگه یه روز بشینی پایه نت و بخواهی با ایدی یاهوت اون بشی ولی ایدیت باز نشه ، به۱۲ امام قسمش بدی بازم باز نشه بعدش بمونی چیکار کنی چون کار دیگه ای نداری !! نیشتو باز نکنی به خودت بگی چه باحال چقدر زندگی ساده ای دارم ! به حال خودت گریه کن چون زندگی پوچی داری ....

نظرات 1 + ارسال نظر
.... یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.doroghcity.blogsky.com

شهر کوچه پر از اسفندای دونه دونه شد
لقبم مجنون بود وبه تازگی دیوونه شد
کوچه رو با اشکای گرم خودم شسته بودم
دیگه از دست همه به جز خودت خسته بودم
مژه هام کوچه مونو حسابی جارو کرده بود
رو لبا ترانه راس راسی بر می گرده بود
گلدونا پر بودن از گلای لادن و عروس
همه جا پیچیده بود ترانه مرا ببوس
با یه دسته گل بودم منتظر اومدنت
چقدر دیر شده بود اما برای دیدنت
سلام دوست عزیز امیدوارم که خوب و موفق باشی مطلب زیبایی بود منم آپ کردم خوشحال میشم مثل همیشه سری بزنی و راهنماییم کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد