Asia Global Chat 2

سلام

تو این مدت از سر تنهایی اکثر اوقات تو رومایه یاهو میگردم پاتوقمون هم شده روم ۲ که به قولی روم تهرونیاست !! جالبیش اینه که یه تهرانی هم توش پیدا نمیشه ... حالا به غیز از معایبی که این چت روما برای من و امثال من داره (بی جنبه) محاسنی هم داشته که مهمترینش دوستایین که تو این مدت باهاشون اشنا شدم .. و خلاصه یه جورایی احساس تعلق نسبت بهشون پیدا کردم مثلا اگه تو روم باشم و اونا نباشن دپرس دپرس میشم .. حالا از محاسن گفتم از معایب هم بگم .. کلی فحش جدید یاد گرفتم بگم ؟؟ ........

حرفم اینه که هر چیزی تو این دنیا یه اصولی داره . باور کنید خر سواری هم اصول و قانون داره اگه بلد نباشی افسارشو درست بگیری همچین پرتت میکنه زمین که خر تو میشی و اون بهت میخنده .. حالا چت و چت کردنم اصول داره تا تو اداب معاشرت بلد نباشی یاد نگرفته باشی که وظیفته به ادمایه دیگه احترام بزاری حق چت کردن نداری .. تو به کسی جز خودت ضرر نمیرسونی با فحاشی کردنت تو روم .

ادمایی که تو جامعه و کوچه خیابون یه توسری خور به تمام معنان بالاخره یه جایی باید خودشون رو خالی کنن دیگه یا تو خونه سر بابا ننش و خواهر برادرش یا تو چت روم با ادمایه غریبه ای که مطمئنه دستشون بهش نمیرسه ..

این مطلب پایانی نداره یا اقلا تا حالا پایانه خوشی نداشته پس ادامه دارد ......

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:18 ب.ظ http://khan00m.blogsky.com

همه به خالی شدن نیاز دارن ولی راه خالی شدن از خود خالی شدن مهم تره ،ما آدما خیلی وقتها می خواهیم خودمون را خالی کنیم پس زباله هامون را حواله می کنیم به یک بدبخت دیگه مثله وقتهایی که الکی هوار میکشیم سر این واون ،چت کردن برا من هیچوقت راه خالی کردن نبوده چون صداقت تو کلام هیچکسی نبوده چون از چت کردن هدف خاصی هیچ کسی نداشته چون هیچکسی قابل اطمینان نبوده و.....
به نظر من بهترین راه نوشتنه راهی که هیچ اصول و قانونی نداره فقط یک قلم لازمه با یک کاغذ سفید

یک دوست یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.difnews.blogsky.com

سلام صالح عزیز نظر شما رو در مورد مسئله اتمی خوندم امیدوارم که این حرف شما از روی تعصب نباشه.
راستی ما از امریکا و روسیه و ... که شما اشاره کردین فقط از نظر اتمی عقب هستیم ؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد