ترکونده لامصب

سلام

بعد ملت میگن عدد چقدر گشاتی یه وبلاگه در پیتی داری اونم سالی یه بار اپ میکنی لامصب بلاگ اسکای ترکوونده نیم ساعته مارو اویزون کرده تا باز کرد وبلاگوو حالا خدا میدونه بخواهم سند کنم مطلبو چقدر طول میکشه ..

البته بد هم نشد دنبال دلیلی بودم برای تبریر گشاتی خود اینم بهترین دلیل بود حالا بگزریم .

کلا همه ادما کرم دارن !! حالا یکی حلقوی داره یکی زالو داره یکی درازشو داره یکی کلفتشو (منفی فکر نکن احمق) حالا وجود این کرم رو ادم کی احساس میکنه ؟؟ درست وقتی که حوصلش سر رفته یا بیکار تشریف داره یا در بعضی مواقع افرادی که دچار بیماری روحی روانی میشن این احساس خیلی درشون بروز میده . اصولا کرم ریختن فقط و فقط باعث خرکیف شدن کرم ریز میشه البته بعضی وقتا بعضی از شهود این کرم ریزی هم حال میکنن که در این مواقع باید فرد کرم ریز یه کرمی هم برایه اون بریزه تا کیفش ۲چندان بشه (ای حال میده).

نکته: کرم ریزی هیچ ربطی به سادیسم نداره !! خیلی نکته مهمیه بزار مثال بزنم : مثلاْ!! (سیب خنده که یادتونه)

نه جدی مثلا اون بشری که میدونه ساعت خواب من کیه وقتی هر روز در همون ساعت زنگ میزنه سادیسم نداره که کرم داره !!

کل این مطلب رو نوشتم تا بهت بگم دوست من عزیز من جون مادرت کرم نریز ..

نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ق.ظ http://kolahzard.blogsky.com

صالح جون خوش باشی
من رو هم تحویل بگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد