سلام

اقا این سالهایه بلوغ و نوجوانی جوانی هم سالهایه بسی تخمی و غیر قابل فهمه ..

چرا؟؟ یک اینکه امروز یه کاری میکنی فرداش به مفنگی بودن و چوس مغز بودن خودت میخندی

دووم اینکه تحولاتی تو زندگی ادم به وجود میاد که نه تو نه گنده محلتون انتظارشو داشته باشی مثلا تا دیروز بابات فقط سره سطل اشغال بردن دم در صدات میکرد الان بیگاریاش پیشرفت کرده و بسی کارایه مهمی به عهدت میزاره مثلا تو سرمایه ۲۰ - درجه میفرستت بالا پشتبموم که دیش ماهواره بی ناموسی رو درست کنی (اخه من به کی بگم مردم؟!؟!).

کلی مغز فندقمیو به کار کشیدم تا اینو بهت برسوونم که عزیز هم درد من تنها تو نیستی که مثل خر تو گل گیر کردی !! همسفرتیم به مولا ..

حالا راه حل ساده و بی دردسر برای گزروندن این مرحله تخماتیک اینه که در عین حالی که هیچی از تغییرات دور و ورت حالیت نیست. خودتو بو علی سینایه دویوم نشون بدی .. من تست کردم جواب داده باقیش با شما

نظرات 3 + ارسال نظر
شباهنگ سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ب.ظ http://www.shabahang.blogsky.com

یو ار سو کوووووووووووووووووووووووووووووووووووول

شباهنگ سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ب.ظ

دالی کوچلو.... من کی گفتم شما چرند گفتی ؟
من نوشتم :
you are so cool !
یو ار سو کول !
یعنی خیلی باحالی بابا .. حالا بیا و خوبی کن ..................................................................................
زود قضوت نکننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن صالح
وبلاگ منم بیا چرت و رت زیاد مینویسم !

ساغری چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:33 ب.ظ http://www.saghariii.com

خوب این دوران ت*** رو همه پشت سر باید بذارن .... راستی ضعیفه هم خودتی ( مدل گروه سنی الف )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد