تخمه سگ

سلام

از اونجایی که من هر چیزی رو به یه چیز دیگه شباهت میدم بعضی ادما رو به سگ شباهت میدم ..

خصوصیات ادم سگ صفت یا همون (تخمه سگ) میتونه خیلی چیزا باشه که مهمترینش اینه که بی دلیل و بدوون اینکه بدوونه اصلا قضیه چیه واق واق میکنه البته خواهستم بگم (هاو هاو) چون به اعتقاد من سگ واق نمیگه بلکه هاو میگه ولی در مقابل نخواهستم در اعتقادات بروبچ سگ صفت شکوکی وارد کنم !!

حالا وجدانی ادمی که زبون ادمی زاد بلد نباشه و چه بهش سلام کنی چه فحش بدی جوابتو با (واق واق) بده چطوری میشه باهاش حرف حساب زد ..

متاسفانه از این جور نمونه ها خیلی زیاده .. چرا به خودت نگاه میکنی ؟؟ شک داری به خودت !!

همه اینا رو گفتم ولی من یه چیزی رو هنوز نفهمیدم . اینکه سگا پستاندارن تخم نمی زارن .. این قضیه تخمه سگ چیه؟؟

-------

جایه همتون خالی الان کربلایه حسینم .. ملتمسین به دعا ۱۰ دلار به حساب بنده حقیر واریز کنند بعد با ذکر اسم شریف و شماره رسید تو نظردونی ... (هیئت رزمندگان اسلام)

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:47 ب.ظ http://joyful.blogsky.com

بی ادب...!!!؟؟؟

مهسا شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 ق.ظ http://khiabooni.blogsky.com

تخم برابر است با اسپرم ! امیدوارم این سوء تفاوت برطرف شده باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد