New Chater

سلام

اقا اول از همه خواهستم بگم که امیداورم بروبچ اقلا حس فکاهی مامان پسند  (الهی قربون پسر بامزم برم) من رو فهمیده باشن .. یه هو فردا پاشیم بریم دم مرز ببینیم ممنوع الدخول به خاک وطن شدیم !!  اونم به علت بامزگی بیش از حد لذا اگه قراره از صحبتام کسی استنتاج کنه اون منم و غیر از من کسی حق گوه خوردن نداره !!

اقا جدیدا تو این رومایه بی ناموسی یاهو مد شده که میگن اره مشنگ نیوچتر فلان عمت !! برام خیلی جالبه نیووچتر .. اوولد چتر .

حالا من از این میترسم که فردا این مشنگ بازیا تو وبلاگ ها هم مد بشه .. که اره من اوولد بلاگرم خشتکت هم پاپیوون میکنم عدد !!

اقا بین بروبچ بلاگر اینطوری مطرح بود که اولین بلاگر ایرانی حسین درخشانه بعد یه بنده خدایی اومد کلی جار زد که نه حسین نیست منم ! لینک یارو رو هم ندارم بعد درخشان یه مطلب جالبی نوشت  که حالا هنر که نکردیم وبلاگ نوشتیم اومدیم مثل همیشه کپی برداری کردیم قبل از ماها هزارتا وبلاگ اجنبی بوده !!  ما اسم بنده خدا رو نوشتیم یه وقت فکر نکنید همفکر یا همشلورایم .. جوون مادرت فیلتر نکن !!

این چند سطر نوشته رو که خووندی حتما باید به این نتیجه رسیده باشی که من برادرایه اولد چتر و نیوچتر جفتشون رو هم تخم خودم حساب نمیکنم البته خانوماش جایه خوود دارند ولی دلیل نوشتنم این بود که بگم بابا قالب نووو مبارک بشر .. خواهشا تبریکات به صورت ماچ و بوسه نباشه خووشم نمیاد زوری که نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
مهم نیست دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 ب.ظ

خیلی قشنگه مبارک باشه صالح جون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ب.ظ

age gharare kasi new chater bashe avalish to hasti :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد