القدس لنا !!

چند وقته میخواهم درباره یه موضوعی صحبت کنم ولی به دلایلی خودم رو متقاعد میکنم که خفه شم . دلیلش اینه که این پشت سیستم نمی تونم منظورم رو تمام و کمال برسونم خدمتتون اگه اینجا بودید با یکی 2تا پس کله ای منظورم رو میرسوندم !!

اقا تقریبا حدود 60 سال پیش یه عده ای پاشدن رفتن یه محله ای خونه گرفتن بعد اهل محل هم یواش یواش همه فروختن به فامیلایه این عده ادم !! این عده هم بگی نگی کلفت تشریف دارن و کلی خاطر خواه اجنبی دارن به همین حساب هر مدت یه بار بدون بی دلیل صاحبایه قدیمی رو انگشت میکنن !!

حالا بر فرض که یارو ناحق زده خوار مادرمون رو یکی کرده بر فرض که ادمه مزدوریه ولی عزیز من وقتی زورش رو نداریم نمی تونیم کاریش بکنیم چرا باید یه عمر هم خودمون هم اهل محلمون با بدبختی زندگی کنیم ..

حالا انگار این محله هایی(کشورهایی) که الان تو نقشه هستن همه خطایه فرضیشون رو حضرت ادم و حوا نشستن با مداد شمعی ابی کشیدن !!

دلیل حقانی بودن خودتون رو نیارید که همه عالم و ادم میدونن به خاطر پوول و پله زمین هاتون رو فروختید .. حالا حق هم باشما باشه دیگه از حق خلافت امیر المومنین امام علی (ع) در خلافت که بالاتر نیست ؟ امام به خاطر اینکه اختلافی پیش نیاد و بین مسلمونا مشکلی به وجود نیاد از حق مسلمش گزشت.

من حرفم اینه که ادم در هر شرایطی واقع بین باشه !! یعنی بر فرض منو یه روز بزارن سخنگویی فلان کشور در سازمان ملل بعد من پاشم بگم ایلده این اسرائیل که میگین کجا شده؟؟ کره زمینه؟؟ خدایی نمیگن این کسخل کیه گیتاشناسیش از 100 سال پیش تا حالا اپدیت نشده .

به امید روزی که دیگه برای اثبات چیزی به کف گرگی و اردنگی نیاز نداشته باشیم ..

نظرات 1 + ارسال نظر
باقالی خانوم دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:57 ب.ظ http://baghalikhanom.persianblog.com

سلام عزیز ..بی خیال ما رو سننه .... من حاضرم از زندگی سگی بگذرم ...چون پوچ پوچم ..اما به جایی رسیدم که دیگه مردن یا زنده بودن هیچ فرقی واسم نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد