تکامل = انتقام

تو عالمه بیکاریه خودم سیر میکردم که یه هو به این فکر افتادم که مگه من چیم از این انیشتین گلابی کمتره که یه گونی نظریه ثابت کرده اونوقت من حتی نمی تونم به بابام ثابت کنم که عکس سوپر زمینه دسکتاپم لوک شده از خوده مایکروسافته و غیر قابله عوض شدنه !!

به همین دلیل قانع کننده نشستم مغزه فندقیم رو به کار گرفتم که بالاخره منم یه نظریه به ذهن نداشتم برسه ..

اولاش که همش تصویر ممه هایه پامیلا اندرسون میومد تو ذهنم !! بعدش یه کم پیشرفت کردم عکسایه جدید هدیه تهرانی رو دیدم راستی هرکی میخواهد ببینه بره وبلاگ اوتاماس جان رو ببینه .. بعد ییهوو به این قضیه تکامل نگاه عاقل اندر سفیهی انداختم ..

تکامل یعنی اینکه مثلا جد بزرگوار بنده که از کمبود ید سخت اهش در اومده بوده یه گونی نمک ید دار میزاره جلو ننه بزرگ حامله ما تا مشکل کمبود ید رو تو نسل بعدیش از بین ببره ..

البته دوستان مثال بنده خیلی مثال علمی بوده نفهمیدن شما نشانه خنگی شماست !!

حالا این تکامل امکان داره اختیاری باشه و شاید هم اوتوماتیک وار بر اثر تغییرات اب و هوایی و یه سری چیز شعر دیگه به وجود بیاد ..

حالا دلیل این تکامل به نظرتون چیه ؟؟ اون جده بزرگ ما که کرم نداشت.  به این دلیل اینکارو کرد که احساس کمبود میکرد و با اینکار از کمبودش انتقام گرفته..

به همین ساده گیه که نظریه بنده که میگه تکامل = انتقام ثابت میشه..

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شیطون بلا دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ق.ظ http://www.delkash.blogfa.com

سلااااااااااااااام
من آپم تشریف بیارید

شیطون بلا چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ق.ظ http://www.delkash.blogfa.com

سلام چطوری
خیلی با حالی
ببینم حالا کمبود ید همتون جبران شده یا نه؟
اگه نشده همه ایل و تبار راه نیفتین برین آزمایشگاه هااااااا
یه دبه ور دارین که ازدحام هم نشه (-:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد