خدا میبخشه !!

از نویسنده بزرگ ایرلندی جورج برنارد شو(George Bernard Shaw) پرسیدن : تو چرا فقط درباره پول وثروت مینویسی در مقابل فلان نویسنده در باره اداب و اخلاق انسانی مینویسه؟

در جواب میگه که هرکدوممون در باره چیزی که نداریم می نویسیم ..!!

هفته پیش برای کارایه دانشگاهم رفته بودم قزوین برگشتنی دم عوارضی قزوین اقایه راننده رفت که ساعت بزنه وبیاد که چشم من و باقی مسافرا افتاد به ماشینی که یه کم جلوتر زده بود بغل و 2تا مرده گنده صندوق ماشینو کرده بودن میز غذا خوری و بوخور بوخوری راه انداخته بودند که بیا و ببین. حتما با دیدن قیافه های متعجب ما بود که به ما هم تعارف زدند ! اقایی که پوشته من نشسته بود گفت :

-         ممنون مثلا ما روزه ایم.!

الهی  قربونش برم یارو انگار یک لحظه خجالت کشید و با همون حجب وحیایی که داشته لقمه رو قورت میداد گفت خدا میبخشه !!

در اینکه خدایه مهربونی داریم و ارحم الراحمین است شکی نیست در اینکه خداوند بزرگترین گناه ها رو هم میبخشه هم بحثی نیست ولی خدا میفرماید که من از حق خود میگزرم ولی از حق بندگانم نمیگزرم..

اونی که در ملء عام  روزه خوری میکنه به غیر از اینکه معصیت خدا کرده و از دستور صریح خدا سرپیچی کرده به من و امثال من روزه گیر توهین کرده شاید خدا بگزرد ولی من یکی نمیگزرم ..

نظرات 1 + ارسال نظر
آیدا جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام
میدونی چیه ؟ به نطرم خیلی گیر میدی به این مساله !!! انگار این روزه رو کردی تو یه چهارچوبی که مختص این ماهه فقط ...من به کار اونا کاری ندارم گفتمم که اشتباهه ! اما تو هم واسه خودت روزه میگیری ... پس بیخیال ... تو چه ببخشی چه نه هر کسی کار خودشو میکنه ... پس هیچ وقت نگو نمیبخشم حتی اگه نبخشیدیم نگو ... از خدا یاد بگیر .. مگه خودت نمیگی بخشندس ؟؟‌ (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد