پسته صادراتی !!

چند روز پیش خبر خیلی جالبی خوندم .. میگفت که :

سفیر امریکای جهانخوار !! در اسرائیل رذل و بی پدر که از اهالی محترم ایالت کالیفورنیا است از حکومت اسرائیل درخواست کرده که در ادامه برنامه تحریم اقتصادی علیه ایران از این به بعد پسته ایرانی وارد نکند و بجاش از پسته های باغات رفسنجان (کالیفورنیا) وارد کنند !!

بعد از خواندن این خبر چند عدد علامت سوال گنده در مغز بنده پدیدار شد ..

اول به این فکر کردم که حتما برای نابود کردن این رژیم غاصب حتما باید کمر مبارکشان را با پسته خندان رفسنجان پر نمود ..

بعد گفتم که حتما مسئله چیز دیگری است و مسئولان مملکتی خیلی اگاهانه تر از من و شما به این مسائل نگاه میکنند شاید انها اینطور فکر میکنند که اقتصاد هیچ ربطی به سیاست ندارد و انها فقط به خاطر رفاه حال مردم اینکارها را میکنند تا سوده حاصله از این صادرات را همچون صادرات نفت و گاز و در اینده انرژی هسته ای را به سفره های مردم بیاورند !!

از انجایی که مطمئنم حد اقل این یک فقره یعنی صادرات پسته اصلا منحصر شخص یا خاندانی نیست !! و همچون نفت و گاز متعلق به همه احاد مردم همیشه در صحنه ایران است !! با خیال راحت از این خبر گذشتم .. و رفتم سراغ ادامه اللی تللی بازیام ..

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ب.ظ http://hbahar.blogfa.com

تو یه کاری کن !‌وقتی آپ کردی برو تو بلاگ رولینگ پینگ کن اینجارو که آدم بفهمه کی آپی !

راجع به پستتم که خودت می دونی ... !

سرخ یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:28 ب.ظ http://sorkh.blogsky.com

ای که الان وگفتی سیاسی بید؟
سلام. برای اولین بار توی زندگی وبلاگیم چهار ساله شدم.
جشن تولدی در کار نیست. چراکه با این وضعیت مالی خودم و مردم فقط خرج اضافیه.
خوشحال میشم بیای یه دقیقه دور هم باشیم.
همین + بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد