قوانین وضعی در جمهوری اسلامی !!

این خبر رو بخونید:

با مجوز وزارت ارشاد، کریس دی برگ در ایران می خواند

کریس دی برگ"Chris De Burgh"، نخستین هنرمند غربی است که قرار است در ایران برنامه اجرا کند.

خواننده آهنگ معروف "Lady In Red"  نخستین خواننده غربی است که پس از انقلاب ایران در سال 1979 برای اجرای برنامه به ایران خواهد آمد

بر پایه این گزارش، مدیر گروه پاپ آریان در خصوص خبر فوق به خبرگزاری رویترز،گفت: مقامات تهران با اجرای کنسرت مشترک این خواننده ایرلندی به همراه گروه پاپ آریان در تهران موافقت کرده اند.

----------------------

حالا تصور کنید که این اتفاق قرار بود در زمان ریاست خاتمی اتفاق بیفتد!!

تیتر کیهان فردای این رویداد: وزیر ارشاد مرتد بوده وجایز القتل است !!..

اما از انجایی که در این کشور از رویه مصلحت حکام قوانین تغییر پیدا میکند اصلا نباید تعجب کنیم اگه فردا پس فردا اندی رو هم اوردن گفتن بیا خوشکلا باید برقصن رو در حق ریاست محترم جمهوری بخون اونوقت مجوز وزارت ارشاد که سهله خودتو میکنیم وزیر ارشاد !!

 البته اشتباه برداشت نشه بنده مخالف این نیستم که این یارو بیاد اینجا کنسرت اجرا کنه .. من میگم چرا باید در حکومتی که دم از جمهوری اسلامی بودن میکنه احکام الهی کنار گزاشته بشه وقوانین وضعی اجرا بشن و بر اساس مقتضای وقت ومصلحت افراد تغییر پیدا کنند؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
آیدا دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

احکام الهی چیه که رعایت نشده ؟؟؟ نکنه ژا گذاشتنش تو ایران فساد ایجاد میکنه ؟؟؟ نه که خودمون نداریم !

بهتره بگیم تو این مملکت کدوم حکم الهی اجرا میشه اصلا !!
ولی صحبت من چیزه دیگه ایه صحبت سر اینه که چرا بعضی قوانین رو بر اساس مصلحت شخصیشون عوض میکنند.

بهار چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ب.ظ http://hbahar.blogfa.com

چرا نداره برادر من !
چون اینجا ایرانه ! هر کس هر وقت هر کاری رو که بخواد بنا به "مصلحت" اعم از شخصی یا غیر شخصی انجام می ده . دیگه طبیعی شده ! اگه اینجوری نباشه باید پرسید چرا .
---
تو چرا پینگ نمی کنی اینجارو ؟؟؟

شرکت نرم افزاری Big Robo دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:32 ب.ظ http://blog.bigrobo.com/

دوست عزیز سلام

به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید" سایت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://blog.bigrobo.com
و یا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگیرید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام صالح جان با اینکه خیلی وقته قطه‏رابطه کردی یه مدته تو فکرتم۰ برات ارزوی خوشبختی دارم۰

شما ؟؟

آبجی مهسا پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ http://dj-mahsa.blogfa.com

خیلی توپی ...بازم سر بزن .راستی یکم به وبت برس ممنونم که هنوزم فراموشم نکردی و به وب درویشیم سر میزنی

سرخ یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ق.ظ http://sorkh.blogsky.com


همیشه فکر می کردم اگه روزی بتونم برای ۱۱ شب اول پشت سر هم بنویسم در اوج وبلاگ نویسی هستم.

درسته تا حالا بازخورد نداشته اما این حس رو دارم که در اوجم.

احتمال زیاد مدتی نیستم.
مدتی تا اینکه یک نفر دیگه تازه نفس بجای من بیاد یا اینکه خودم نفسی تازه کنم.

حق یارت

علی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام .هنوز که این یارو نیومده زود قصاوت نکن گلم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد