انفولانزا

سلام

خووبید ؟؟ من که خرکی سرما خوردم .. دماغ نیست که ابشار نیاگارا است .

از اونجایی که ما تو فامیل کلی دکتر و خانوم دکتر داریم!! اهل فامیل همه یه جورایی علم پزشکی سرشون میشه !!

خانوم دکترایی که گفتم تا سن ۹ - ۱۰ سالگی تو همه فعالیتهایه بچه گی دکتر بودن بعدش بعضیاشون تخصص زنان زایمان گرفتن با ما بچه خوشکلا دیگه کاری نداشتن !!  

بریم سر اصل مطلب اقا زبوونم لال زبونم لال یه بار خرکی سرما میخوری برمیدارن میبرنت مطب دکتر تو همون وضعیت ترس از امپول و نق زدنایه بابا از بابت چندر قاز پول ویزیت دکتر و اینا دکتر بهت بگه سرما خوردی بهتره یا بگه ویروس انفولانزا ؟؟

اگه اصالتن اذری نباشی و مثل این بچه مونگولا نباشی که میگن اره من ایدز دارم یا هپاتیت A دارم و با اینا پز بدی مطمئنا سرما خوردگی رو به انفولانزا ترجیح میدی ..

با اینکه این ۲تا جفتشون ۲تان وهیچ فرقی نمیکنن ولی قبول اینکه ادم سرما خورده باشه تا اینکه به خودش بقبولونه که انفولانزا داره اونم چیزی که تلفظش هم براش سخته خیلی اسونتره .

به احتمال زیاد فردا باید امپولی چیزی بره تو ماتحتمون پس جوون مادرتون التماس دعا .. درد داره به خدا

هوووووی دستات رو بردار

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:33 ق.ظ

خدا شفات بده!
فقط مواضب باش اونجا که هستی دکتر نری که همینجوری وایساده میکنن تو ماتحتت (آمپولو) این ع ر ب ای بی وژدان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد