تکامل = انتقام

تو عالمه بیکاریه خودم سیر میکردم که یه هو به این فکر افتادم که مگه من چیم از این انیشتین گلابی کمتره که یه گونی نظریه ثابت کرده اونوقت من حتی نمی تونم به بابام ثابت کنم که عکس سوپر زمینه دسکتاپم لوک شده از خوده مایکروسافته و غیر قابله عوض شدنه !!

به همین دلیل قانع کننده نشستم مغزه فندقیم رو به کار گرفتم که بالاخره منم یه نظریه به ذهن نداشتم برسه ..

اولاش که همش تصویر ممه هایه پامیلا اندرسون میومد تو ذهنم !! بعدش یه کم پیشرفت کردم عکسایه جدید هدیه تهرانی رو دیدم راستی هرکی میخواهد ببینه بره وبلاگ اوتاماس جان رو ببینه .. بعد ییهوو به این قضیه تکامل نگاه عاقل اندر سفیهی انداختم ..

تکامل یعنی اینکه مثلا جد بزرگوار بنده که از کمبود ید سخت اهش در اومده بوده یه گونی نمک ید دار میزاره جلو ننه بزرگ حامله ما تا مشکل کمبود ید رو تو نسل بعدیش از بین ببره ..

البته دوستان مثال بنده خیلی مثال علمی بوده نفهمیدن شما نشانه خنگی شماست !!

حالا این تکامل امکان داره اختیاری باشه و شاید هم اوتوماتیک وار بر اثر تغییرات اب و هوایی و یه سری چیز شعر دیگه به وجود بیاد ..

حالا دلیل این تکامل به نظرتون چیه ؟؟ اون جده بزرگ ما که کرم نداشت.  به این دلیل اینکارو کرد که احساس کمبود میکرد و با اینکار از کمبودش انتقام گرفته..

به همین ساده گیه که نظریه بنده که میگه تکامل = انتقام ثابت میشه..

 

نوروز

سلام  

ثانیه ها دینگ دنیگ کنان سپری میشوند .. حتی عقربه هایه ساعت هم در چنین دقایقی به سال روبه پایان بیلاخ میدهند!! همه به این فکر میکنند که این سال رو به موت چه چیزها که برسرمان نیاورده .. عجیب است کسی یادی از مثله از ماست که برماست نمیکند ! کلا عادت داریم بدبختیا رو گردن هرکی و هرچی به جز خودمون بندازیم .. تو خلوت خودمون هم جرات اینکه بگیم گوساله زورت نکردن که فلان کار رو بکنی هم نداریم .. جالب اینجاست که بعد عمری اگه یه شاهکاری هم اتفاقی به وقوع بپیونده حتی اگه دخیل هم نبودیم مثل گاو خودمون رو میندازیم وسط میگیم اره دستم درد نکنه !! با همه خوبی و بدی ها امسال هم تا ساعاتی دیگر پارسال خواهد شد ..

چه خوب بود فلان میکردم وبل میکردم رو بزاریم کنار بشینیم فکر کنیم که چه ها باید کرد ..

همه اینا به کنار 5 فروردین تولد بنده حقیر شاهکار خلقت است !! باید گریه کنم یا بخندم رو نمیدونم ولی بی اختیار نیشم تا بناگوش بازاست. شاید به خاطر این است که خودم هم باور نمیکنم 19 ساله خواهم شد یا شاید ...

بگزریم سال نو مبارک ..