نوروز

سلام  

ثانیه ها دینگ دنیگ کنان سپری میشوند .. حتی عقربه هایه ساعت هم در چنین دقایقی به سال روبه پایان بیلاخ میدهند!! همه به این فکر میکنند که این سال رو به موت چه چیزها که برسرمان نیاورده .. عجیب است کسی یادی از مثله از ماست که برماست نمیکند ! کلا عادت داریم بدبختیا رو گردن هرکی و هرچی به جز خودمون بندازیم .. تو خلوت خودمون هم جرات اینکه بگیم گوساله زورت نکردن که فلان کار رو بکنی هم نداریم .. جالب اینجاست که بعد عمری اگه یه شاهکاری هم اتفاقی به وقوع بپیونده حتی اگه دخیل هم نبودیم مثل گاو خودمون رو میندازیم وسط میگیم اره دستم درد نکنه !! با همه خوبی و بدی ها امسال هم تا ساعاتی دیگر پارسال خواهد شد ..

چه خوب بود فلان میکردم وبل میکردم رو بزاریم کنار بشینیم فکر کنیم که چه ها باید کرد ..

همه اینا به کنار 5 فروردین تولد بنده حقیر شاهکار خلقت است !! باید گریه کنم یا بخندم رو نمیدونم ولی بی اختیار نیشم تا بناگوش بازاست. شاید به خاطر این است که خودم هم باور نمیکنم 19 ساله خواهم شد یا شاید ...

بگزریم سال نو مبارک ..

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ق.ظ http://kolahzard.blogsky.com

منم مثه تو یه فروردینیم
یا شاید تو مثه من
به هر حال تولدت مبارک
خواستی سری به ما بزن

علی یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ق.ظ http://kolahzard.blogsky.com

صالح جون آپ نمیکنی نمیگی من تو اینترنت به این بزرگی چی بایدبخونم
منتظر نوشته های نازت هستم

دوستی شاخه ای از بوی خوش عاطفه هاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد