کار خلاف

سلام

اقا این سرزدن و نظر ندادناتون هم داستانی شده برای ما به جون خودتون هیچ ضرری نمی کنید اگه دو خط نظر بدید اصلا اقا فحش بنویس فقط یه نظری بده خاهشاٌ.

جونم براتون بگه که دقت کردید که انجام کارای خلاف وغیر قانونی چه گنده چه کوچیکش چه حالی میده؟؟

ادم به خاطر همون حالش حاضره ریسک لو رفتن و به مجازات رسیدن رو قبول کنه.

این کارای خلاف ما ادما از همون جیسه و اوخ داغه و میندازمت پیش لولوی بچه گیامون شروع میشه تا احمق این امتحان قبول نشی مشروط میشی و تا هوی تو قند خونت رفته بالا پیر مرد اینقدر از این چرت وپرتا نخور میمیری ادامه پیدا میکنه.

تو همه این مراحل هم ما سعی میکنیم این کارایی که به قول بقیه اشتباه و نباید انجام بدیم رو تجربه کنیم .

حالی که من میگفتم تو مرحله انجامشه یعنی در حین انجام اون کار خلاف ولی همیشه حال نیست ها خیلی وقتا اون ضد حال اخرش هرچی تا حالا حال کردیم رو کوفتمون میکنه.

یه چیز دیگه یک حالی میده به شما اگه این پایین نظر بدید.

قهر . قهر تاروز قیامت قهر

اقا تاحالا باکسی قهر کردید؟؟؟

حتما میگید خیلی . من که تو این زمینه کلی تجربه دارم هم شخص قهر کننده بودم هم شخصی که باهاش ملت قهر کردن البته دومی خیلی بیشتر اتفاق افتاده چراش رو نمی دونم !!

این مدت زمان قهر کردن چندتا مرحله داره مرحله اول اینه که تا یه مدتی (نسبت داره به دلیل قهر کردن) حالت از اون طرف بهم میخوره واصلا دوست نداری اسمش رو بیاری یه مدت بعد کم کم این حقد و کینه ای که نسبت بهش پیدا کردی کم رنگتر میشه ولی تا یاد گذشته میفتی دوباره تجدید نظر میکنی . مرحله بعد دیگه اغاز منت کشیه یه کارایی ادم میکنه که تو اشتی هم برای طرف نکرده . البته همه این کارا بی کلام انجام میشه مثلا در اسانسور رو براش باز نگه داشتن کنترل تلفزیون رو انداختن طرفش که مثلا بیا تو نگاه کن و ... خلاصه کلی از این کارا میکنی که مثلا دوکلام باهاش بتونی حرف بزنی یا دوباره باهاش اشتی کنی .

حالا جالب این که بعد از اینکه اشتی میکنی میگی اح ببین بهش زیادی رو دادم نباید به این زودیا باهاش اشتی میکردم.

نظر یادتون نره لطفاٌ

گناه ادم بزرگا

سلام

یادمه کلاس سوم ابتدائی که بودم یه خانم معلم پیر محجبه ای داشتیم به اسم خانم یزدانی.

 این خانم یزدانی هر وقت میخواهست مارو نصیحت کنه میگفت که شما هنوز پاکید ، گناهی ندارید خدا دعاهاتون رو قبول میکنه ولی ما بزرگترا گناهامون زیاده خدا دعامون رو قبول نمیکنه!!

من اون زمان به خودم میگفتم که مگه بزرگترا چه گناهی میکنن که خدا دعاشون رو قبول نمی کنه و مال مارو زودتر قبول میکنه ؟!؟! یا روزی که مثلا یه دروغی گفته باشم یا مثلا به یکی گفته باشم : خیلی بدی ، بی تربیت اون روز اگه خانم معلم اون حرفا رو میزد میگفتم وای امروز دیگه خدا دعای منو قبول نمیکنه من کارایه بدی کردم.

به مرور زمان دیگه کم کم پی به مسئله گناه ادم بزرگا بردم البته من کلاس پنجم از راه به در شدم و کم کم اشنای داستان شدم ولی ماشاء الله با پیشرفت علم الان باید حرفایی که خانم معلمم بهمون میگفت رو به بچه های مهدکودک باید گفت ...

حالا دلم برا خودم میسوزه با این همه گناه ...........