عمه جان ..

یه مدتیه از تنهایی در اومدم البته به صورت کاملا اجباری وغیر اختیاری.. اونم به علت کار شوهر عمه عزیزم که به اینجا منتقل شده و عمه جان رو مدتیه مهمون ما کرده . مایی که میگم از باب احترام به خودمه چون بالاخره باید یکی پیدا بشه که به این جوهره کشف نشده احترام بزاره !! لذا تو حرفام ما جمع نیست مفرده ! تکه تکه ...

البته این همخونگی اگه یه دونه حسن داشته باشه اون اینه که از غدا پختن معاف شدم .. البته حسنایه دیگه ای هم داره ها ولی جاش نیست که بگم .

میخواهستم بگم که مسافرت کردن و در سفر بودن خیلی جذابه چه تفریحی و چه سفر کاری ولی چیزی که مسخره و حال بهم زنه اینه که مثل من ۳ سال به صورت دائم مسافر باشی و لباسات تو ساکت باشه وندونی خونه ای که توش میتونی ساکت رو خالی کنی و بگی هییی من از سفر برگشتم کدوومه ..

لینک ۲ تا وبلاگ باحال رو گزاشتم تو لیست دوستان یکی وبلاگ جدیده حمید زیرشلواریه که من خیلی باهاش حال میکنم دومی وبلاگ یواشکی که عکس و مطالب خبری جالبی میزاره ..

تصمیم کبری

سلام

ادم تو سن من خیلی اسون میتونه بعضی از تصمیما رو بگیره ..

مثلا من با اراده خودم و با تصمیم جدی خودم تعیین میکنم که کی برم دستشویی یا کی نهار و شام بخورم یا چی بوخورم !!

ولی بعضی وقتا موضوعی که میخواهیم درباره اش تصمیم بگیریم یه کمی  از هیکل و سن و تجربمون گنده تره ...

اینجاست که احساس میکنیم مثل خر تو گل گیرکردیم و ارزو میکنیم به جایه اینکه درباره تصمیم کبری شر و ور تو کتاب نوشته بودن راهش رو یاد داده بودن .

بگزریم ..

تا حالا شده به مرور زمان و در حین تکامل تدریجیتون (تبدیل به نره غول بی مصرف) احساس کنید که به چیزایی علاقه پیدا کردید که قبلا متنفر بودید ازشون ؟؟

از باب مثال یه مدتیه افتادیم تو خط شعر خوندن و شعر نوشتن یه همین مناسبت میخواهم چند بیت خوشکل براتون نقل کنم .. البته شعرایی که خودم مینویسم رو الان نمیزارم به خاطر مسائل بهداشتی !!

از نگاه من، بهترین نامی

خسته از راه بی سرانجامی

اخرین عاشق، اخرین همراه

از شب یلدا، پل بزن تا ماه

حجم اغوشت، وسعت دریاست

بی تو این عاشق، قایقی تنهاست 

یغما گلرویی

Sign in

سلام

انگار این اپدیت کردن من هم مثل عادت ماهانه شده چون ماه به ماه شده ..

اگه یه روز بشینی پایه نت و بخواهی با ایدی یاهوت اون بشی ولی ایدیت باز نشه ، به۱۲ امام قسمش بدی بازم باز نشه بعدش بمونی چیکار کنی چون کار دیگه ای نداری !! نیشتو باز نکنی به خودت بگی چه باحال چقدر زندگی ساده ای دارم ! به حال خودت گریه کن چون زندگی پوچی داری ....