سلام

اقا چند مدت پیش فکر کنم رویه سایت حادثه بود یه مصاحبه گزاشته بود با یه دختر ایرانی در دوبی که به شغل شریف تنفروشی مشغول بوده !!

حالا کاری نداریم از پخش همچین مصاحبه هایی کیا سود میکنن و کیا ضرر ...

یه جایه مصاحبه به دختره میگه تو اگه یه روز عاشق بشی چیکار میکنی دختره گفت من وقتی بخواهم ازدواج کنم مسافرت میکنم به یه جایه دور جایی که منو هیچکس اونجا نشناسه ...

حالا بحث اینه که ایا دختره با رفتن به اونجایی که میگه میتونه راحت زندگی کنه ؟؟

جوابش یه سووال دیگه است چرا بزرگترین دزدهایه دنیا یا قاتلهایه دنیا خیلی اسون و اتفاقی دستگیر میشن ؟

جواب اینه که دیگه پلیس و مامور نیست که اینا رو دنبال کنه یه حسی درون همین ادما به وجود میاد که یه اب خوردن ساده رو براشون غیر ممکن جلوه میده چه برسه به فرار ، حسی تو مایه هایه وجدان شیر فرهاد ..

حالا این دختره به نظر من + رفتن به یه جایه دور، باید یه شستشویه مغزی بهش بدن که دیگه خودش هم فراموش کنه که چیکاره بوده که اقلا بتونه بقیه عمرش رو مثل ادم زندگی کنه

 

گنجی

 

اقا غرض از نوشتن این موضوع اینه که بگیم اخه ما چرا دل بسوزونیم ....

بله درسته اگه کسی بیاد و گنجی رو از زمانی که شروع کرد به اصلاح طلبی پی بگیره و بیاد تا امروز می بینه که واقعا ظلمی در حقش کردن که شاید در حق هیچکسی نکرده باشن ولی ...

چند مدت پیش یکی از اقوام دورمون که به اصطلاح کارمند بلند پایه شرکته نفته ولی در اصل یکی از سپاهیایه نفوذیه اومده بود خونمون همون روزایی که عکسایه گنجی با ریش و پشم و یه قیافه واقعا درد ناک پخش شده بود اقا ماهم بایه ما تحت سوخته از اول اینکه یارو اومده بود خونمون دنبال یه فرصت میگشتیم و که سر این موضوع به یارو بپریم تا اینکه بحث شد و یه سخنرانی چند دقیقه ای از مظلومیت اکبر جون و انفرادی کشیدناش و حالت بد روحی جسمیش برای یارو گفتم و ازش جواب خواهستم ...

ایشون هم خیلی ریلکس گفت اون اکبری که تو میگی با اکبری که میشناسیم و معاون اطلاعات خودمون بود فرق داره دنیا همینه یه روز ببخشید میکنی یه روز میکننت ...

حالا ما انگشت به دهن مونده بودیم چی بگیم ... بعد به این نتیجه رسیدم که سنگینتره ساکت بمونم !!

پس نتیجه این که اقا اینا بین خودشون حساب دارن بزار به حساباشون برسن به ماچه ...

به مرغه میگن جون بچت قسم بوخور میگه به تخمم !!!