Group Mail

۴ سال پیش بود که پسر خاله خل ما سر یک کل کل بیخودی قسم خورده بود که ۵ ملیون ادرس ایمیل جمع کنه .

اخه اون زمان یه سایتی داشت که هر دوماه یه بار یکی سر میزد بهش برا همین میخواهست با برنامه Group Mail به ۵ ملیون نفر خبر اپ های جدید سایتش رو بده .

خوب فکر جالبی بود ما هم اولش کلی بهش خندیدیم ولی نگو خنده های ما باعث شده که اقا قسم بخوره اخرش اینکار رو به هر وسیله ای که شده بکنه.

اقا کار ایشون شده بود ۲۴ ساعته پای نت نشستن و تو این گروپ یا تو اون تالار عضو شدن و ایمیل جمع کردن تا اینکه بعد از مدتی به ۱۰۰ هزار ایمیل رسید البته اونوقت قیافش هم شده بود شبیه @ .

بعدش دیگه کارش به جاهای باریک کشید تویه تالاری عضو شده بود که یه مشت ملت خل هم مثل خودش همین کارو میکردن اقا اینا ایمیلایی که داشتن رو باهم دیگه طاق میزدن مثلا ایشون ۱۰۰ هزارتا ایمیلاشو میداد به یکی اونم ۱۰۰ هزارتا ایمیل میداد به به این .

اینطوری بود که ایشون به ۵ ملیون ایمیل رسید و تازه بدبختیایه ما شروع شد . به این دلیل که ادرس ایمیلای ما هم جزو اون تعدادی بود که هر روز معامله میشد تا اینکه به جایی رسید که کار من شده بود بشینم و هی نامه بلوک کنم اخه اون زمان هوتمیل هنوز ۲ مگه بود و با اون سیل ایمیلی که میومد اینکارو نمی کردم ۲ روزه پر میشد و بسته میشد .

خلاصه الانش هم بازم از اون ایمیلا میاد ولی خیلی کم البته به تعداد همینایی که میاد من فحش نثار این پسر خاله عزیزم میکنم .

نظرات 3 + ارسال نظر
... شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:49 ب.ظ http://delediivooneh.blogsky.com

همه پستات رو خوندم..اینقد التماس در خواست کرده بودی که دلم نیومد واست کامنت ن ذ ز ظ ض ارم...

... شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:09 ب.ظ

بابا حالا من یه چیزی گفتم...تو چرا خودت رو ناراحت میکنی؟؟؟؟

... شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:21 ب.ظ http://delediivoonehe.blogsky.com

حالا ناراحتی پاک کن...


نظرم مهم نبود به هر حال..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد