ابراهیم نبوی

سلام

اقا خدا وکیلی من تا حالا طنز نویسی مثل ابراهیم نبوی ندیدم با اینکه با خیلی از نظراش مخالفم ولی این قدرت طنز نویسیش منو مبهوت کرده.

فقره پایین تیکه ای از مقاله کودتا در حال اشغاله که تو روز انلاین نوشته بود:

تحقیقات در باره اقوام ایرانی

در پی اوج گیری تدارکات جنگ آمریکایی علیه ایران، ارتش آمریکا به کار تحقیقات در مورد اقوام ایرانی پرداخته و حقایق مهم و به درد بخوری را در مورد اقوام ایرانی کشف کرد. خلاصه ای از گزارش ارتش آمریکا در مورد اقوام ایرانی به شرح زیر بصورت محدود منتشر شده که ترجمه آنرا می خوانید.

"یکی از اقوام ایرانی ترک ها هستند که در تمام شهرهای ایران، جز یکی دو شهر استان سیستان بلوچستان و سمنان اکثریت دارند و برای حمله به آنها باید در تمام کشور به همه مغازه های سرچهار راهها حمله کرد. ترک ها معمولا کارهای بسیار زیادی را برای مدت طولانی انجام می دهند و رفتارهای روستائیان ترک ایران شباهت زیادی به رفتار رئیس جمهور بوش دارد. اما لرها در منطقه غربی ایران زندگی می کنند و برای برخورد با آنها هیچ کاری نمی توان کرد. آنها همیشه قدرت تهاجم سریع دارند. گیلک ها یکی دیگر از اقوام ایرانی هستند که در تمام دنیا جز ایران پراکنده اند و معمولا مشغول رانندگی تاکسی و رهبری اپوزیسیون ایران در سراسر جهان هستند. خوزستانی ها یکی دیگر از اقوام ایرانی هستند که معمولا چند برابر حالت طبیعی رفتار می کنند و آنها را از روی عینک های دودی می توان شناخت [برای حمله به این منطقه نباید از سربازان ایتالیایی استفاده کرد، چون ممکن است با افراد محلی قابل تشخیص نباشند.] اقوام منطقه فارس، بخصوص در شهر شیراز برای حمله مناسب ترین افراد هستند، آنها چه در حالت حمله و چه در حالت عادی هیچ حرکتی از خودشان نشان نمی دهند. در منطقه کرمان اقوامی زندگی می کنند که در حمله های سریع معمولا قدرت واکنش زیادی از خود نشان نمی دهند، اما در طولانی مدت احتمالا تمام ارتش آمریکا در این ناحیه به تریاک معتاد خواهد شد. در منطقه اصفهان اقوامی زندگی می کنند که به هیچ وجه قابل پیش بینی نیستند. در این منطقه سربازان آمریکایی باید از هرگونه خرید و فروش خودداری کنند...." بقیه این گزارش به دست نیامده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:30 ب.ظ

مردشور تو با اون وبلاگت جیگر
خوبی ؟
خوب منو میشناسی.
من اون پسر خاله نیستم ها
موفق باشی ای مو قشنگ.

عـ محمودی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:27 ق.ظ http://http://xchalangar.mihanblog.com/

بالاخره ناراحت نباش تو هم به ارزوت میرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد