مهران

سلام

اقا ۲  ۳ سال پیش که تازه مرز ایران عراق باز شده بود و مرز خر تو خر شده بود و کی به کی شده بود ما کلی میرفتیم میومدیم این در حالی بود که اینجا دولت زور میزد که جلوی رفتن ملت رو بگیره به چندتا دلیل که ابرزش اینه که از این رفت واومدا چیزی تو جیب دولت نمی رفت و دوم اینکه همینطوری دستی دستی ماهانه ملیونها تومن میرفت اونور مرز و خرج میشد و تومن قیمتش به گه کشیده شده بود خوب یکی از راههای جلوگیری از این عمل تبلیغات منفی درباره وضع داخل عراق بود که الکی الکی ملت رو میترسوندن .

یه بار که داشتم برمیگشتم تو مرز مهران بعد از اینکه له و لورده شدم و با کمک فارسی صحبت کردن تونستم رد بشم بیام اینور مرز ۲ قدم جلوتر خبرنگار شبکه خبر داشت با سرهنگ نیروی انتظامی که مسئول اون زمان مرز مهران بود مصاحبه میکرد سرهنگه هم راه به راه داشت خالی می بست و از رفتار بد عراقیا با زوار ایرانی میگفت و چرت و پرت میبافت اقا من هم اعصابم خورد شده بود گفتم باید حاله اینو بگیرم بعد از اینکه مصاحبه یارو تموم شد من رفتم جلو گفتم ببخشید جناب شما که از بدرفتاری اونا صحبت میکن این دوربین رو بگیر اونور یکم از سربازایه نزدیک سیم خاردار فیلم بگیر نامردا با چوب میزدن تو ملاج عراقیایه بدبخت که میخواهستن بیان ایران زیارت خبرنگاره هم برگشت شروع کرد به فیلم برداری سرهنگه یه دفعه گفت اقایون جمع کنید مرز دیگه باید بسته بشه ... ای حال کردم من ...

نظرات 1 + ارسال نظر
سیدحسین سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:41 ق.ظ http://manteghi.blogsky.com


سلام دوباره وقتی توی قسمت نظراتت سیر میکردم چشمم به پیام صالح خورد .. حالا..جواب
ببین صالح تا حالا با مخالفانم خیلی با احترام حرف میزدم ولی وقتی می بینم شماها هیچی حالیتون نیست و برداشتهای غلط تو ذهنتونه .. نمی تونم دیگه باادب صحبت کنم.. بیچاره مفلوک توی وب سرخ نظرت رو خوندم .. ای بدبخت من اگه دنبال نشون دادن خودم بودم میتونستم خیلی کارای دیگه هم انجام بدم مث خایه مالی که تو انجام میدی و همیشه هم امثال شما میخوان با پاچه خواری ولی امر مسلمین و ... به یه جاهایی برسند تا یا معروف بشن و یا به یه پستی برسن .. اگه کسانی که ساز مخالف میزنن برای عقده ی معروف شدنه پس به رهبران ج ا بگو با دنیا این همه ساز مخالف نزنن و با دنیا راه بیان به قوانین احترام بذارن.. آخه بیچاره فلک زده تویی که مخالف همه چی هستی مخالف آزادی مخالف حقوق بشر مخالف آمریکا مخالف اگه اینهمه با دنیا مخالفت نمی کردین چه بسا الان 100 تا نیروگاه اتمی داشتیم... نه اخوی ما برای معروف شدن مخالفت نمی کنیم .. همونطور که حسین هم با یزید مخالفت کرد ما هم مخالف یزید دورانیم.. ..راستی آقای سرخ شما گفتید که ایشون خودش رو مبارز میدونه وبه این کاریکاتور اعتراض نمی کنه .. اگه اعتراض یعنی مشت و لگد زدن به دنیا و آتش زدن سفارت .. نه داداش من من اعتراض نمی کنم من مبارز نیستم اگه مبارزه یعنی وحشی بازی .. شما فک میکنید هرکس مثل شماها از خودش وحشی بازی دراورد اون آزادس اون مبارزه... نه عزیزم اشتباه بهت فهموندند این کار الاغ و گاوه... نمیخوام به کسی توهین کنم ولی طرز بیان شما .. من رو وادار میکنه اینطوری صحبت کنم .. نمیدونم چرا شماها نمی خواین بفهمین واقعا نمیدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد