قالب جدید

سلام

باور کنید کلی زور زدم تا این تحفه ساخته شد میدونم سنگینه خیلی هم سنگینه شما به بزرگیتون ببخشید حالا انشاالله در اسرع وقت رو سبک کردنش کار میکنم البته به احتمال زیاد به علت گشاتی مفرطی که همواره دامنگیره من شده بزنه به سرم بعد یه مدت دوباره پاکش کنم برگردم سر قالب قبلی ولی حالا میازرم یه مدت باهاش حال کنید!!

کلا دزدی تو ذات من نیست بزرگترین دلیلش همین قالبه مطئنم اگه میشستم مثل ادم خودم طراحی میکردم عمرا کار به جایی نمیرسید که خودم به دیزاینم بخندم ولی الحق هرکی ساخته باحال ساخته قابل توجه این دیزاین فلش بوده و اینجانب بسی زحت کشیدم تا این تحفه رو به این وجه در اوردم .. نکته دیگه اینکه به عللی باز هم نامعلوم در صفحه اصلی فقط مطلب اخر درج میشود لذا علاقه مندان به خوندن ارشیو چرندیات اینجانب یه کم مخشون رو به کار بگیرن و از ارشیو این بغل استفاده کنن ..

قربوس همتون داش صالح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد